• Prisijungti

    Priminti slaptažodį?


    Registruotis
  • Neturite pridėtų mėgstamų produktų

    Siekiant užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, este.lt svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies). Išjungdami šį pranešimą arba toliau naršydami šioje svetainėje sutinkate su este.lt slapukų naudojimo politika.
    x

    D.U.K

    Kur kreiptis iškilus klausimams?

    Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu info@danija.lt arba skambinkite telefonu +370 647 20900. Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@danija.lt priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius ir elektroninius laiškus atsakysime darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.

    Ar galima avalynę ir kitas prekes pirkti internetu ir atsiimti prekybos centre?

    Ne, šiuo metu šios galimybės nėra, tačiau ši funkcija galbūt bus įdiegta ateityje.

    Ar galima prekę apžiūrėti?

    Galima apžiūrėti ESTE parduotuvėse, esančiose visoje Lietuvoje, tačiau este.lt ir parduotuvių asortimentas ne visiškai sutampa, tad galite nerasti este.lt patikusios prekės fizinėje parduotuvėje.

    Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

    Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate - užsakymas atliktas neteisingai.

    Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas.

    Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

    Ar galiu panaikinti užsakymą?

    Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.

    Ar galima užsisakyti prekes telefonu?

    Este.lt parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu. Tačiau kilus klausimams visada galite skambinti arba rašyti el. paštu.

    Kaip galima atsiskaityti už prekes?

    Perkant avalynę ir priežiūros priemones este.lt atsiskaityti galima šiais būdais:



    • Naudojant internetinę bankininkystę Swedbank, SEB, Luminor.



    • Banko pavedimu - pasirinkus šią apmokėjimo formą Jums reikės pervesti pinigus į žemiau nurodytas UAB “Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitas dar prieš pristatant prekę.

    Įmonės rekvizitai:

    Įmonė - UAB „Šiuolaikinės mados centras“

    Įmonės kodas: 186716891

    Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius, Lietuva


    Sąskaitų numeriai.:

    “Swedbank” LT637300010138594171
    „SEB“ LT647044060001742230
    „Luminor“ LT544010051002022262

    Tik gavus apmokėjimą išsiųsime prekes.



    • Grynaisiais – Jums reikės sumokėti kurjeriui pristačius prekes į namus (jei užsakymo suma ne daugiau kaip 870 eurų). Esant galimybei, prašome turėti tikslią sąskaitoje nurodytą sumą (be grąžos) arba galėsite atsiskaityti kurjeriui banko kortele.

    Kaip žinoti, ar pavedimas sėkmingas?

    Prisijunkite prie savo Este.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Užsakymų istorija“ galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“, kai matysime, kad visa užsakymo suma pervesta į UAB „Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitą.

    Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius), susisiekite su Este.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@este.lt arba telefonu +370 650 30 914.

    Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?

    Klientui sąskaita faktūra yra išsiunčiama kartu su preke.

    Kiek kainuoja prekių pristatymas?

    Lietuvos teritorijoje avalynės pristatymas yra nemokamas! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 8,69 EUR, siuntos pristatymo kaina 5 EUR. Neringos gyventojams siuntą galime pristatyti tik į Lietuvos pašto skyrių, su DPD pristatymas vykdomas tik iki sandėlio Klaipėdoje. Pristatymo kaštus Este.lt kompensuoja savo sąskaita, todėl prekės dėl to nepabrangsta.

    Kaip žinoti kada mano prekę pristatys, kad tuo metu galėčiau būti namuose ar biure?

    Jeigu užsakomas padaromas pirmoje dienos pusėje (ryte), galite tikėtis pristatymo jau kitą darbo dieną. Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

    Per kiek dienų pristatote prekes?

    Pristatymo laikas 1 – 3 darbo dienos.

    Ar, perkant internetu, galima pasinaudoti privilegijų ir nuolaidų kortele?

    Lojalumo kortelė galioja ESTE parduotuvėse ir internete.

    Ar galima keisti prekes?

    Jeigu jums netiko prekės dydis, prekę pasikeisti galima bet kurioje ESTE parduotuvėje. Jeigu tokios galimybės neturite - grąžinkite netikusio dydžio prekę ir iš naujo užsisakykite pageidaujamą dydį.

    Ką daryti jei batai brokuoti?

    Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu info@este.lt ir paaiškinti situaciją. Būtų gerai, jeigu pateiktumėte vaizdinę medžiagą.

    Brokuotos prekės iš este.lt parduotuvės grąžinamos/pakeičiamos nemokamai. Norėdami prekę grąžinti į vieną iš ESTE parduotuvių.

    Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinami grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 dienų).

    Ar galima grąžinti Este.lt el. parduotuvėje pirktas prekes?

    Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes galima grąžinti per 90 dienų, tačiau tik tada, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima.

    Grąžinimo būdai:

    • Į parduotuvę. Norėdami prekę grąžinti į parduotuvę, prisijunkite prie savo paskyros Este.lt ir atsispausdinę sąskaitą faktūrą, avalynę galite nunešti į Jums patogiausią Este parduotuvę. Sąskaita faktūra yra privaloma. Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinti grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 dienų).

    Kurjerio pagalba. Norėdami grąžinti prekę per kurjerį, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@este.lt. Taip pat, norėdami nemokamai grąžinti prekę, turėsite naudotis mūsų parinktos kurjerių tarnybos paslaugomis (UAB „DPD Lietuva“).

    Grįžti į pradinį puslapį