D.U.K

Kur kreiptis iškilus klausimams?

Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 525 952 72. Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu [email protected] priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius atsakysime darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 val. 

 

Ar galima avalynę ir kitas prekes pirkti internetu ir atsiimti prekybos centre? 

Ne, šiuo metu šios galimybės nėra, tačiau tokį pristatymo būdą tikimės pasiūlyti artimoje ateityje.

 

Ar galima prekę apžiūrėti? 

Galima apžiūrėti Este parduotuvėse, esančiose visoje Lietuvoje, tačiau Este.lt ir parduotuvių asortimentas ne visiškai sutampa, tad galite nerasti Jums Este.lt patinkusios prekės parduotuvėje. Este.lt pasirinkus norimos prekės ir dydį žemiau yra pateikiamas Este parduotuvių sąrašas, kur prekę galite apžiūrėti. Tačiau patariame iš anksto pasidomėti, ar prekė jums patogiausioje parduotuvėje tikrai yra šiuo metu.

 

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate - užsakymas atliktas neteisingai.

Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas. 

Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

 

Ar galiu panaikinti užsakymą?

Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.

 

Ar galima užsisakyti prekes telefonu?

Este.lt parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu. Tačiau kilus klausimams visada galite skambinti arba rašyti el. paštu.

 

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Perkant avalynę ir priežiūros priemones Este.lt atsiskaityti galima šiais būdais:

 

• Naudojant internetinę bankininkystę Swedbank, SEB, DNB ir Nordea - pasirinkę šias apmokėjimo formas Jūs iš karto pateksite į savo elektroninės bankininkystės puslapį, kuriame reikės tik patvirtinti jau paruoštą pavedimo formą. Apmokėjimą matysite iš karto.

 

• Banko pavedimu - pasirinkus šią apmokėjimo formą Jums reikės pervesti pinigus į žemiau nurodytas UAB “Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitas dar prieš pristatant prekę. Pavedimą rekomenduojame padaryti iš kart atlikus užsakymą, kadangi prekes išsiunčiame tik gavus apmokėjimą. Jei pavedimas atliekamas iš kito banko sąskaitos, apmokėjimą galime gauti tik kitą darbo dieną. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį.

Įmonės rekvizitai:

Įmonė - UAB „Šiuolaikinės mados centras“

Įmonės kodas: 186716891

Adresas: Verslo centras PENTA, Ozo g. 12A, LT-08200, Vilnius

 

Sąskaitų numeriai.:

“Swedbank” LT637300010138594171
„SEB“ LT647044060001742230
„Luminor" LT544010051002022262

Tik gavus apmokėjimą išsiųsime prekes.

 

• Grynaisiais – pasirinkus šią apmokėjimo formą Jums reikės sumokėti kurjeriui pristačius prekes į namus (jei užsakymo suma ne daugiau kaip 870 eurų). Su kurjeriu pasirašysite pinigų priėmimo kvitą, įrodantį, jog sumokėjote už prekę. Pasistenkite turėti kuo tikslesnę sumą, nes kurjeriai gali ne visada turėti grąžos. 

 

Kaip žinoti, ar pavedimas sėkmingas?

Prisijunkite prie savo Este.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Užsakymų istorija“ galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“, kai matysime, kad visa užsakymo suma pervesta į UAB „Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitą.

Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius), susisiekite su Este.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu [email protected] arba telefonu +370 525 952 72

Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?

Pageidaujant klientui sąskaita faktūra gali būti išrašoma arba klientas ją gali atsispausdinti pats, prisijungęs prie savo paskyros Este.lt skyrelyje „Užsakymų istorija“ ir paspaudus mygtuką „Atsisiųsti sąskaitą faktūrą“. 

 

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Lietuvos teritorijoje avalynės pristatymas yra nemokamas! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 8,69 EUR, siuntos pristatymo kaina 2,90 EUR. Neringos gyventojams siuntą galime pristatyti tik į Lietuvos pašto skyrių, su DPD pristatymas vykdomas tik iki sandėlio Klaipėdoje. Pristatymo kaštus Este.lt kompensuoja savo sąskaita, todėl prekės dėl to nepabrangsta

 

Kaip žinoti kada mano prekę pristatys, kad tuo metu galėčiau būti namuose ar biure?

Jeigu užsakomas padaromas pirmoje dienos pusėje (ryte), galite tikėtis pristatymo jau kitą darbo dieną. Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu.  Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Jei diena ar laikas pristatymui netinkama, klientas turi kuo greičiau kreiptis į pardavėją (el. paštu [email protected] arba nurodytu telefonu), kad būtų pakeista pristatymo data ar atšauktas užsakymas. 

 

Per kiek dienų pristatote prekes?

Pristatymo laikas 1 – 3 darbo dienos. 

 

Ar, perkant internetu, galima pasinaudoti privilegijų ir nuolaidų kortele?

Lojalumo kortelė galioja ESTE parduotuvėse ir internete.

 

Ar galima keisti prekes?

Prekes ir jų dydžius galima pasikeisti bet kurioje Este parduotuvėje. Jeigu tokios galimybės neturite, reikia grąžinti prekes, o naujas prekes pirkti iš naujo.

 

Ką daryti jei batai brokuoti?

Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu [email protected]  ir paaiškinti situaciją. Būtų gerai, jeigu pateiktumėte vaizdinę medžiagą.

Brokuotos prekės iš Este.lt parduotuvės grąžinamos/pakeičiamos nemokamai. Norėdami prekę grąžinti į vieną iš Este parduotuvių, turite atsispausdinti sąskaitą faktūrą bei nunešti avalynę į Jums patogiausią Este parduotuvę. 

Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinami grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 d.d.).

  

Ar galima grąžinti Este.lt el. parduotuvėje pirktas prekes? 

Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes galima grąžinti per 30 dienų, tačiau tik tada, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima. 

Grąžinimo būdai:

Į parduotuvę. Norėdami prekę grąžinti į parduotuvę, prisijunkite prie savo paskyros Este.lt ir atsispausdinę sąskaitą faktūrą, avalynę galite nunešti į Jums patogiausią Este parduotuvę. Sąskaita faktūra yra privaloma. Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinti grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 d.d.).

• Kurjerio pagalba. Norėdami grąžinti prekę per kurjerį, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu [email protected]. Taip pat, norėdami nemokamai grąžinti prekę, turėsite naudotis mūsų parinktos kurjerių tarnybos paslaugomis (UAB „DPD Lietuva“). 

 

 

D.U.K

Kur kreiptis iškilus klausimams?

Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 525 952 72. Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu [email protected] priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius ir elektroninius laiškus atsakysime darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 val.

Ar galima avalynę ir kitas prekes pirkti internetu ir atsiimti prekybos centre?

Ne, šiuo metu šios galimybės nėra, tačiau ši funkcija galbūt bus įdiegta ateityje.

Ar galima prekę apžiūrėti?

Galima apžiūrėti ESTE parduotuvėse, esančiose visoje Lietuvoje, tačiau este.lt ir parduotuvių asortimentas ne visiškai sutampa, tad galite nerasti este.lt patikusios prekės fizinėje parduotuvėje.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate - užsakymas atliktas neteisingai.

Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas.

Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Ar galiu panaikinti užsakymą?

Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.

Ar galima užsisakyti prekes telefonu?

Este.lt parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu. Tačiau kilus klausimams visada galite skambinti arba rašyti el. paštu.

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Perkant avalynę ir priežiūros priemones este.lt atsiskaityti galima šiais būdais:
• ELEKTRONINE BANKININKYSTE
Internetinėje parduotuvėje už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB "Luminor Bank“, Medicinos bankas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“.
• KORTELE
Atsiskaitykite internetu MasterCard, Visa mokėjimo kortelėmis.
• APMOKĖJIMAS PRISTATYMO METU
Atsiskaitykite užsakymo pristatymo ar atsiėmimo metu.

Kaip žinoti, ar pavedimas sėkmingas?

Prisijunkite prie savo Este.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Užsakymų istorija“ galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“, kai matysime, kad visa užsakymo suma pervesta į UAB „Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitą.

Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius), susisiekite su Este.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu [email protected] arba telefonu +370 525 952 72.

Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?

Klientui sąskaita faktūra yra išsiunčiama kartu su preke.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Lietuvos teritorijoje avalynės pristatymas yra nemokamas! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 39 EUR. Siuntos pristatymo kaina į DPD paštomatą – 1,99 EUR; pristatymas į namus per DPD kurjerių tarnybą – 3,49 Eur.

Kaip žinoti kada mano prekę pristatys, kad tuo metu galėčiau būti namuose ar biure?

Išsiuntus Jūsų užsakymą, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Per kiek dienų pristatote prekes?

Pristatymo laikas 1 – 3 darbo dienos.

Ar, perkant internetu, galima pasinaudoti privilegijų ir nuolaidų kortele?

Lojalumo kortelė galioja ESTE parduotuvėse ir internete.

Ar galima keisti prekes?

Jeigu jums netiko prekės dydis, prekę pasikeisti galima bet kurioje ESTE parduotuvėje. Jeigu tokios galimybės neturite - grąžinkite netikusio dydžio prekę ir iš naujo užsisakykite pageidaujamą dydį.

Ką daryti jei batai brokuoti?

Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu [email protected] ir paaiškinti situaciją. Būtų gerai, jeigu pateiktumėte vaizdinę medžiagą.

Brokuotos prekės iš este.lt parduotuvės grąžinamos/pakeičiamos nemokamai. Norėdami prekę grąžinti į vieną iš ESTE parduotuvių.

Ar galima grąžinti Este.lt el. parduotuvėje pirktas prekes?

Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes galima grąžinti per 100 dienų nuo užsakymo pateikimo datos, tačiau tik tada, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima. Grąžinimo būdai:
- Į parduotuvę. Norėdami prekę grąžinti į parduotuvę užtenka turėti sąskaitą faktūrą, kurią gavote su preke arba prisijungę prie savo paskyros Famclub.lt ir atsispausdinę sąskaitą faktūrą, avalynę galite nunešti į Jums patogiausią Este parduotuvę. Jums reikės palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 d.d. į Jūsų grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą
- Kurjerio pagalba. Norėdami grąžinti prekę per kurjerį, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu [email protected] Norėdami nemokamai grąžinti prekę, turėsite naudotis mūsų parinktos kurjerių tarnybos paslaugomis (UAB „DPD Lietuva“).
- Dpd pickup. Norėdami grąžinti prekę per dpd terminalą ant dėžės priklijuokite grąžinimo lipduką su barkodu (ją gavote kartu su užsakyta preke), kita etiketė lieka Jums. Jeigu grąžinamą prekę įpakuojate į internetinės parduotuvės maišą, būtinai nuimkite seną etiketę su Jūsų adresu. Tvarkingai paruoštą siuntą pristatykite į Jums patogiausią DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą. Įdėjus siuntą į pašto dėžutę, išsaugokite gautą čekį su sekimo numeriu.

Paieška